طبیعی کربلا دانلود سید مجید بنی فاطمه

طبیعی: کربلا دانلود سید مجید بنی فاطمه دانلود مداحی شهادت امام موسی الکاظم امام موسی الکاظم ذاکرین اهل بیت مداحی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز بازار خودرو امضای قرارداد تازه ماشین باز هم با فرانسه

بعد از گذشت ۱۰ ماه از توافق ایدرو و رنو جهت انعقاد قراردادی تازه در حوزه خودروسازی فردا این قرارداد با حضور وزیر صنعت، مدیرعامل ایدرو و مقامات شرکت رنو به امضا

امضای قرارداد تازه ماشین باز هم با فرانسه

امضای قرارداد تازه ماشین باز هم با فرانسه

عبارات مهم : ایران

بعد از گذشت ۱۰ ماه از توافق ایدرو و رنو جهت انعقاد قراردادی تازه در حوزه خودروسازی فردا این قرارداد با حضور وزیر صنعت، مدیرعامل ایدرو و مقامات شرکت رنو به امضا خواهد رسید.

به گزارش تسنیم، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم گفت: فردا قرارداد رنو با شرکت گسترش و نوسازی امضا خواهد شد. این قرارداد یکی از عالی ترین قراردادهای خودرویی خواهد بود.

امضای قرارداد تازه ماشین باز هم با فرانسه

وی افزود:جزئیات این قرارداد را وزارت صنعت نمی تواند اعلام کند ولی شرکت گسترش بخش هایی از آن را می تواند در اختیار خبرنگاران قرار دهد. ولی باید گفت قراردادهای خودرویی کاملا محرمانه است.

خودروسازان فرانسوی مهرماه سال گذشته بود که به دومین توافق شیرین خود با ایرانی ها دست پیدا کردند که براساس آن یک شرکت جوینت ونچر جهت تولید محصولات یکسان در کشور عزیزمان ایران تولید خواهد شد که 40 درصد سهام آن متعلق به ایدرو و 60 درصد آن متعلق به رنو هست. آورده شرکت گسترش و نوسازی صنایع کشور عزیزمان ایران در این همکاری مشترک، سایت خودروسازی بن رو بوده و رنو نیز نسبت به انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری اقدام خواهد کرد.

بعد از گذشت ۱۰ ماه از توافق ایدرو و رنو جهت انعقاد قراردادی تازه در حوزه خودروسازی فردا این قرارداد با حضور وزیر صنعت، مدیرعامل ایدرو و مقامات شرکت رنو به امضا

همچنین ظرفیت اولیه تولید کارخانه یکسان رنو و ایدرو هر سال 150 هزار دستگاه تعیین شده است که در آن دو خودروی سیمبل و داستر تازه به عنوان نخستین محصولات در سال 2018 در این کارخانه به تولیدمی رسند. توصیه قابل توجه این قرارداد را باید همکاری ایدرو با رنو دانست به نحوی که قرار بر این شده است تا رنو بدون همکاری کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا و به طور مستقل به تولید محصولات خود در کشور عزیزمان ایران اقدام کند. با توجه به سهم 60 درصدی رنو در این قرارداد جوینت ونچر، این شرکت فرانسوی مرکز تولید، فروش و خدمات بعد از فروش محصولات خود را به طور مستقل از کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا در کشور عزیزمان ایران ایجاد خواهد کرد.

البته این قرارداد تازه در دو فاز آینده نگری شده است به نحوی که در فاز اول تولید 150 هزار ماشین در سال و در فاز دوم 300 هزار ماشین تولید می شود. در مجموع با احتساب قراردادهای قبلی مانند ال 90 و ساندرو حجم تولید این شرکت در کشور عزیزمان ایران به 500 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.ناگفته نماند رنو در قرارداد گذشته خود با دو شرکت کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا قرار بود هر سال 150 هزار دستگاه ماشین را در کشور عزیزمان ایران ماشین و سایپا تولید کند و در کنار این عنوان یک سایت مستقل با تولید 200 هزار دستگاه ماشین در کشور راه اندازی نماید ولی با وجود مقدمات این کار این عنوان اجرایی نشد.

البته در اسفند ماه سال گذشته توکلی به عنوان مدیر هیات مدیره شرکت مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در گفت وگو با تسنیم با بیان اینکه حدود 20 سال پیش این شرکت های خارجی به کشور عزیزمان ایران آمدند و قراردادهای محرمانه منعقد کردند، گفته بود: مجلس شورای اسلامی در سال های 83 و 93 تحقیق و تفحص هایی را از صنعت ماشین انجام داد و در نهایت براساس این تحقیقات مشخص شد که تمام وعده ها در قراردادهای گذشته دروغ بود و هیچ انتقال تکنولوژی انجام نشد. امروز هم با همین حرف ها که قراردادها محرمانه است بیم آن می رود خسارت های گذشته تکرار شود.

امضای قرارداد تازه ماشین باز هم با فرانسه

توکلی با اعلام اینکه “با این قراردادها ما یک بازار انحصار کشیده و باتعرفه را در اختیار شرکت های فرانسوی قرار می دهیم”، گفت: در گذشته محرمانه بودن قراردادها را بهانه کرده و حاضر به اعلام شرح نبودند که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس در سال 83 مشخص شد که آن قراردادها چقدر ایراد داشتند، حتی در آن مقطع به یکی از مدیران خودروساز گفته شد “براساس قرارداد باید صادرات انجام می شد، ولی آیا این عنوان اجرایی نشده است؟” گفت “این عنوان یک آرزوی بزرگ بود و ما نمی خواستیم عمل کنیم.

وی با ابراز اینکه “امروز ما به محرمانه بودن قراردادهای تازه خودرویی اعتراض داریم”، تصریح کرد: با اسنادی که در اختیار داریم در قرارداد رنو به دنبال تعقیب قضایی هم هستیم.

بعد از گذشت ۱۰ ماه از توافق ایدرو و رنو جهت انعقاد قراردادی تازه در حوزه خودروسازی فردا این قرارداد با حضور وزیر صنعت، مدیرعامل ایدرو و مقامات شرکت رنو به امضا

در حال حاضر با وجود تمام انتقادات وزیر صنعت با اعتقاد بر اینکه در این قرارداد تمام چکش کاری ها انجام شده است فردا این قراداد را به امضا نهایی خواهد رساند.

واژه های کلیدی: ایران | ماشین | ایرانی | قرارداد | محرمانه | بازار خودرو


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار