طبیعی کربلا دانلود سید مجید بنی فاطمه

طبیعی: کربلا دانلود سید مجید بنی فاطمه دانلود مداحی شهادت امام موسی الکاظم امام موسی الکاظم ذاکرین اهل بیت مداحی

گت بلاگز اخبار اجتماعی بچه پولدارهای اینستاگرام

اگر فکر می کنید آنها که روزی چند فریم تصویر خوش رنگ و لعاب در اینستاگرام آپلود می کنند و شمار لایک هایشان به چند هزار می رسد، آدم های الکی خوش و بیکاری هستند، س

بچه پولدارهای اینستاگرام

بچه پولدارهای اینستاگرام

عبارات مهم : تصویر

اگر فکر می کنید آنها که روزی چند فریم تصویر خوش رنگ و لعاب در اینستاگرام آپلود می کنند و شمار لایک هایشان به چند هزار می رسد، آدم های الکی خوش و بیکاری هستند، سخت در اشتباهید. همین آدم های به ظاهر بدون کار و الکی خوش، در همان لحظه که شما فکر می کنید دارند خوش می گذرانند و جهت طرفدارانشان تصویر آپلود می کنند، مشغول کارشان هستند؛ کاری که البته بگیر و نگیر هم دارد. بعضی ها گاهی به سودهای زیادی می رسند و بعضی دیگر اقبالی به دست نمی آورند.

بچه پولدارهای اینستاگرام

نوشین 31 ساله منزل دار و عاشق آشپزی و سفره آرایی هست. دوره آموزشی خاصی ندیده، به آشپزی به چشم تفریح نگاه می کند. دوست دارد حاصل کارش را با دیگران به اشتراک بگذارد؛ از راه تصویر هایی که در صفحه اینستاگرامش می گذارد. تصویر های رنگی و اشتهابرانگیز. غذا می پزد، آن را در ظرفی قشنگ می کشد و تزئین می کند و از حاصل کار، تصویر می گیرد. با همین تصویر ها توانسته 46K فالوئر به دست بیاورد. عدد قابل توجهی هست؛ آنقدر که بتواند جهت نوشین کسب درآمد کند.

نخستین پیشنهاد از طرف یک فروشگاه لوازم خانگی بود: «ما به شما یک دست ظروف فلان مارک می دهیم و شما غذاهایتان را در آن می ریزید و تصویر می گیرید و زیر عکس، صفحه ما را منشن می کنید و اسم فروشگاه ما را می برید و بعد ما همان سرویس را به شما هدیه می دهیم.» نوشین به همین راحتی صاحب یک سرویس چند پارچه شد که حدود یک میلیون تومان قیمت داشت. او فقط 4 تصویر از ظروف مورد نظر در صفحه اش گذاشت که اتفاقاً مورد توجه فالوئرهایش هم قرار گرفت. معامله بدی نبود؛ پایاپای. اینکه از طریق تصویر های او چند مشتری جهت فروشگاه جذب شده است را دیگر نمی داند، راستش این قسمتش به او ارتباطی هم ندارد و چندان هم برایش مهم نیست. حالا هم هر از گاهی با چنین پیشنهادهایی مواجه می شود و خب، اگر مورد پسندش باشد، قبول می کند.

اگر فکر می کنید آنها که روزی چند فریم تصویر خوش رنگ و لعاب در اینستاگرام آپلود می کنند و شمار لایک هایشان به چند هزار می رسد، آدم های الکی خوش و بیکاری هستند، س

تا به حال به صورت مستقیم و نقدی، پولی بابت این کار دریافت نکرده. تمام دریافت هایش، غیرنقدی و در واقع همان کالای مورد نظر بوده هست. می گوید: «اگر به آشپزی و منزل داری مربوط شود، بدم نمی آید قبول کنم ولی اگر خیلی بی ربط باشد، نه. چند وقت پیش از طرف یک فروشگاه زیور آلات هم پیشنهاد داشتم. من در صفحه ام هیچ تصویری از خودم نمی گذارم. آنها می درخواست کردند حتماً انگشتر و دستبند را دست خودم کنم و تصویر بگیرم و در صفحه ام بگذارم که قبول نکردم.»

امیر 24 ساله، دانشجو، خوش تیپ، عاشق رستوران گردی و سفر هست. صفحه اش در اینستاگرام پرفالوئر هست. به او هم پیشنهاد تبلیغات می شود. هر از گاهی پیشنهادی از طرف یک رستوران، فست فود یا کافی شاپ دارد. از او دعوت می کنند جهت صرف غذا برود و در صفحه اش تصویر و اسم و آدرس رستوران را بگذارد. پیشنهادهای کافی شاپ هم هست: «وقتی تصویر خوبی در صفحه ام می گذارم، فالوئرها کنجکاو می شوند بدانند کجاست. قبلاً هم همین کار را می کردم. می رفتم فلان رستوران یا کافی شاپ و تصویر می گذاشتم و بعد همه می آمدند و سؤال می کردند که کجاست. خیلی وقت ها اصلاً اسم رستوران یا کافی شاپ را هم می آوردم و حتی آدرس هم می دادم. آن موقع اصلاً فکرش را نمی کردم که بشود از این راه کسب درآمد کرد. کم کم فالوئرهایم اوج رفت و آن موقع بود که فهمیدم می شود با آپلود کردن تصویر در اینستاگرام هم پول درآورد. البته جهت من حالت تفننی دارد و خب مسلماً بدم هم نمی آید اگر به ازای تبلیغ، با تخفیف بتوانم از امکانات استفاده کنم. پیشنهاد تبلیغات از طرف کلوب های ورزشی هم داشته ام. ولی ترجیح می دهم در یک فیلد فعالیت کنم. صفحه آدم باید شخصیت داشته باشد.»

همه البته مثل امیر فکر نمی کنند. خیلی هم برایشان مهم نیست اگر در صفحه شخصی ارزش در اینستاگرام، هرجور تصویری اعم از تصویر های شخصی و خانوادگی به همراه حجم بالایی از تصویر های تبلیغاتی در فیلدهای متفاوت آپلود شده است باشد. نمونه ارزش شاهین هست؛ 28 ساله. دیگر گفتن ندارد که تعداد فالوئرهای او هم بالاست. در صفحه شاهین، هر جور تصویری که بخواهید پیدا می شود.

بچه پولدارهای اینستاگرام

از تصویر های شخصی و غیرشخصی هنرپیشه ها تا تبلیغات دسته گل عروس و کلوب بدنسازی و فال تاروت. تصویر های سلفی خودش هم هست: «باید بدانید مردم از چه چیزهایی خوششان می آید تا بتوانید فالوئر جمع کنید. من عکاس نیستم و خیلی به ندرت پیش می آید تصویری که خودم با گوشی تلفن گرفته ام در اینستاگرام بگذارم. زیاد از تصویر های این ور و آن ور استفاده می کنم. تصویر هایی که مردم دوست دارند. سلیقه مردم را می شناسم. مردم از تصویر هنرپیشه ها و فوتبالیست ها خوششان می آید، خصوصاً اگر با اطلاعاتی در مورد آنها همراه باشد. تصویر های مد و فشن هم پرطرفدارند. از این جور تصویر ها هم می گذارم و به خاطر همین هم از طرف فروشگاه ها و مزون ها پیشنهادهای زیادی دارم. هنگامی که فالوئر آدم اوج برود، دیگر آنها هستند که پیشنهاد می دهند. هر روز در دایرکت اینستاگرامم پیشنهادهایی جهت تبلیغات دارم. نمی توانم بگویم برایم اهمیت ندارد. گرچه اولش برایم تفننی بود ولی الان می بینم که سود خوبی از این کار به دست آورده ام. بعد آیا این کار را نکنم؟ جهت من چه زحمتی دارد؟ البته زحمتش را قبلاً کشیده ام. با جذب فالوئر. البته بگویم که فالوئرها باید واقعی باشند. اینهایی که جهت خودشان فالوئر فیک درست می کنند، نمی توانند در تبلیغات موفق باشند. طرف می بیند در صفحه تبلیغ شده است ولی فیدبک مثبت ندارد. آنجاست که معلوم می شود فالوئرها فیک هستند.»

سارا عکاس هست. 10 سال است به صورت حرفه ای عکاسی می کند؛ عکاسی مستند. چند جایزه هم دارد.

تعداد فالوئرها در اینستاگرام 674نفر: «در اینستاگرام خیلی کم هستند کسانی که دوست دارند تصویر خوب ببینند. زیاد دنبال فان هستند. خیلی عکاسانِ خوب هستند که در اینستاگرام صفحه دارند و تصویر های بسیار خوبی هم در صفحه ارزش گذاشته اند ولی تعداد فالوئرهایشان زیاد نیست. آنها دنبال تبلیغ کار خودشان نیستند. البته خیلی از عکاسان آتلیه ها هستند که تبلیغات کار خودشان را می کنند ولی جهت عکاسانی مثل من، جنبه دیگر کار مهم هست. اینکه تصویر هایم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از نظراتشان مطلع شوم. تا به حال هم پیشنهادی جهت تبلیغات در صفحه ام نداشته ام. راستش برایم اهمیت ندارد اگر تعداد فالوئرهایم اوج نرود. تا به حال به این هم فکر نکرده ام که از این راه تبلیغات کنم. کسی هم که صفحه اش پرفالوئر هست، لزوماً عکاس یا آدم خاص ای نیست. قواعد اینستاگرام با دنیای واقعی تفاوت دارد. ممکن است کسی در دنیای مجازی معروف شود که در دنیای واقعی، نه تنها آدم مشهوری نباشد، بلکه هیچ کار قابل توجهی هم در عمرش انجام نداده باشد.»

اگر فکر می کنید آنها که روزی چند فریم تصویر خوش رنگ و لعاب در اینستاگرام آپلود می کنند و شمار لایک هایشان به چند هزار می رسد، آدم های الکی خوش و بیکاری هستند، س

مبلغان اینستاگرامی گاهی به سودهای اوج می رسند و گاهی در نیمه راه متوقف می شوند. بستگی به خودشان دارد. بعضی هایشان آنقدر حرفه ای به این کار نگاه می کنند که کار و زندگی ارزش را تعطیل کرده اند تا در خدمت تبلیغات در اینترنت باشند. جهت این کار گاهی مورد نیاز است به شهرهای متفاوت هم سفر کنند و تصویر خودشان را در فلان هتل یا رستوران جهت فالوئرهایشان آپلود کنند. معمولاً هم با کپشنی اینچنینی: من، همین الان در فلان جا… جای همه تون خالی…

اخباراجتماعی – روزنامه کشور عزیزمان ایران

بچه پولدارهای اینستاگرام

واژه های کلیدی: تصویر | تصویری | تبلیغات | رستوران | تبلیغات | رستوران | فروشگاه | اینستاگرام | صفحه اینستاگرام

نویسنده : getblogs